Klantenservice & Veelgestelde vragen

Niet volgens verwachting? Vertel het ons!

Waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Ook bij ons of onze vervoerders komt dat helaas wel eens voor. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen. Neem in dat geval gerust contact met ons op via onze website Chat, Email of Telefoon (085-8885577).

 

Bereikbaarheid Klantenservice

In verband met de vakantie-periode hebben we aangepaste openingstijden

 

  Open Dicht
Maandag: 10:00 17:30
Dinsdag: 10:00 17:30
Woensdag: 10:00 17:30
Donderdag: 10:00 17:30
Vrijdag: 10:00 17:30
Zaterdag: gesloten  
Zondag: gesloten  



Als je vragen hebt over jouw bestelling houd dan je ordernummer bij de hand.
Bij gebruik van de chat-functie kan je ook aangeven dat je teruggebeld will worden.
 
 

Veel gestelde vragen en antwoorden

1 Over de webshop
1.1 Hoe kan ik weten of een bepaald product op voorraad is?

De actuele beschikbaarheid en levertijden staan bij het product. Indien deze op voorraad is zal dit in het groen aangeven worden.

 

 

1.2 Zijn de producten nieuw of gebruikt?

De meeste producten zijn nieuw in originele en onbeschadigde verpakking.

Alleen als er (GEBRUIKT) bij staat in de titel en omschrijving is het een gebruikt product. 

Bij producten waar de verpakking van is geopend zullen we dit op ene zelfde manier vermelden.

 

1.3 Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Omdat we met een compact team werken, geen dure winkel hebben en versturen via goedkopere zakelijke tarieven zijn onze kosten laag. Dit verwerken we zoveel mogelijk in onze lage prijzen!

 

1.4 Hoe weet ik of jullie betrouwbaar zijn?

We vragen elke klant om een beoordeling achter te laten, lees hier wat andere klanten van ons vinden:

The Feedback Company | Facebook | Tweakers.net |Trustpilot

 

1.5 Wat betekend status " in de wacht"?

Waarschijnlijk heb je een pre-order geplaatst. Deze bestellingen die we niet direct dezelfde dag kunnen versturen, zetten we "in de wacht".

Op moment dat we voorraad binnen hebben zullen we deze bestelling uit de wacht halen en aan je versturen. Meestal is dit 1 a 2 dagen voor de release.

1.6 Hoe vul ik een waardebon of kortingscode in?

1) Plaats jouw gewenste product in je winkelwagen
2) Klik nu op de knop "winkelwagen" rechts boven
3) In het veld waardebon, vul je nu jouw code in
4) Je ontvangt nu een korting op jouw bestelling

 

2 Verzenden
2.1 Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik het in huis?

Bij de meeste producten heb je het de volgende dag al in huis als je voor 20:00 besteld op werkdagen.

Dus vrijdag bestellen is meestal zaterdag in huis.

Zondag bestellen is dinsdag in huis.

Let wel op dat we dit niet 100% kunnen garanderen. We zijn afhankelijk van onze vervoerder PostNL. Lees hier meer over de kwaliteit PostNL.

 

2.2 Wat zijn de verzendkosten?

GRATIS VERZENDEN, VANAF 25,-

Bestel voor meer dan 25,- en we versturen jouw games, consoles en gear gratis naar elk adres in Nederland.

Voor België bieden we gratis verzending aan vanaf 50,-

 

VERZENDKOSTEN GAMES

Onder de 25,- zijn de verzendkosten als volgt:

  • standaard, via Post.nl   vanaf EUR 1,95
  • inclusief track & trace, via Post.nl   vanaf EUR 2,95

 

VERZENDKOSTEN ACCESSOIRES en GEAR

 

Onder de 25,- zijn de verzendkosten als volgt:

 

  • Nederland, levering volgende dag, inclusief track/trace meestal via Post.nl EUR 3,95
  • België, levering binnen 2 dagen, inclusief track/trace meestal via Post.nl EUR 4,95 

 

2.3 Versturen jullie ook naar Belgie, Duitsland, .. ?

Ja, zeker!

Meestal leveren we ook de volgende dag, maar soms kan het 1 werkdag langer duren.

 

2.4 Ik heb een artikel besteld maar nog geen Track en Trace code ontvangen

Meestal sturen we voor 20:00 de Track en Trace code op (indien jouw artikel voorradig is).

Controleer je spam en reclame filters en voeg het domein "game-outlet.nl" toe als "veilige" afzender. Of voeg onze email-adressen toe aan je contacten.

 

2.5 De Track en Trace informatie geeft de volgende melding "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces"

Heel soms gebeurt het wel eens dat PostNL niet alle zendingen direct kan verwerken. Meestal wordt dit de eerst volgende werkdag opgelost.

Duurt het langer dan 2 werkdagen, neem dan met ons contact op zodat we de vertraging / storing door kunnen geven aan PostNL.

Lees hier meer over de kwaliteit van PostNL

 

3 Betalingen
3.1 Waarom moet ik bijbetalen voor PayPal en CreditCard?

Paypal en Creditcard maatschappijen hanteren transactie kosten van rond de 3% in tegenstelling tot bijvoorbeeld iDeal.


Om verder zo goedkoop mogelijk onze artikelen te kunnen aanbieden, verrekenen we deze kosten niet in de verkoopprijs maar belasten dit apart door aan klanten die hiervan gebruik willen maken.

 

4 Overig
4.1 Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Je kan op werkdagen ons het beste telefonisch bereiken (085-888-5577) of via de Live-Chat. Natuurlijk checken we ook regelmatig onze emails.

 

Neem contact op
* Verplichte velden