• Klanten waarderen ons met een 9.1/10
Placeholder9,1

Check onze Reviews!

“Supersnelle en correcte levering”

Productomschrijving

Koei Tecmo Dead or Alive 6 kopen

Het lijkt haast toeval; Dead or Alive 6 is de 19e game in de reeks en ziet het daglicht in 2019! Dead or Alive 6 is de allereerste game die optimaal gebruikt maakt van de kracht van de huidige generatie hardware. Enkele belangrijke aandachtspunten van het

Lees de volledige productomschrijving

Dead or Alive 6 The Renowned

Het lijkt haast toeval; Dead or Alive 6: The Renowned is de 19e game in de reeks en ziet het daglicht in 2019! Dead or Alive 6: The Renowned is de allereerste game die optimaal gebruikt maakt van de kracht van de huidige generatie hardware. Enkele belangrijke aandachtspunten van het team zijn gedetailleerde kostuums met gesimuleerde schade op de vechtersbazen, indrukwekkende overgangen tussen de verschillende verdiepingen van de arena's en talloze nieuwe gevechtstechnieken om je tegenstanders te slim af te zijn. Ontwikkelaar Team Ninja is ook zelfverzekerd dat de game eindelijk een plek zal veroveren in het e-Sports circuit. Wij kijken alvast uit naar de finale van EVO 2019.

Eindelijk volwassen

Millennials zijn blij te horen dat de nieuwe game zijn puberale verleden achter zich laat. De voorheen schaarsgeklede dames en heren uit Dead or Alive zullen meer aandacht schenken aan de keuze van een smaakvolle outfit. De over-the-top sexy vibe van voorgaande Dead or Alive games is teruggeschroefd en hoewel de borsten nog steeds bewegelijk zijn, is de insteek van de studio om de game minder seksueel geladen te maken. In een nieuwe uitgebreide personalisatiemode - DOA Central - kan je, net als in Tekken 6 en SoulCalibur VI, je favoriete personages personaliseren met unieke outfits, gadgets en accessoires.

Danger Zoooone!

Nog een handelsmerk van DOA zijn de Danger Zones. De verschillende arena's kennen unieke interacties en overgangen naar nieuwe plaatsen binnen de arena. Zo mep je tegenstander van een piratenboot in de tentakels van een Kraken (gigantische octopus) of laat je een Pterodactyl je tegenstander ontvoeren. Je kan het zo gek niet bedenken of het is een arenaovergang in DOA. Er zijn twee nieuwe varianten aan specifieke arena's: Rumble Danger en Mass-Destruction. Eindigt de vechtersbaas in het publiek dan zorgt Rumble Danger dat hij door de toeschouwers naar het midden van de arena geduwd worden. Knal je je tegenstander met een Break Blow of Fatal Rush in een stapel dozen of tonnen dan creëert Mass-Destruction een kettingsreactie van epische proporties.

•Diepe singleplayer ervaring met een verhaal dat verder gaat op de gebeurtenissen van Dead or Alive 5.

•Trianglesysteem - De klassieke formula, strikes verslaan throws, throws verslaan holds en holds verslaan strikes, keert terug.

•Break System - Maak gebruik van een nieuwe superaanval door de Break Gauge te vullen of red je zelf uit benarde situaties door de Break Hold en Break Blow aanvallen.