Reviews en achtergrondverhalen over jouw favoriete games

Super Smash Bros. Ultimate - Review

Super Smash Bros. Ultimate - Review

Nintendo bedenkt graag volledig eigen games, en als dat even niet lukt geeft het een eigen draai aan een bestaand genre. Zo was er ineens Super Smash Bros., dat in 1999 verscheen voor de Nintendo 64. Die game kwam in eerste instantie enkel in Japan op de markt, maar werd daar zo goed ontvangen dat hij al snel wereldwijd werd uitgebracht. Daarna verscheen voor elk volgend apparaat van de Japanners een nieuwe editie van de game. Die nieuwe games werden een steeds groter succes, wat verklaart waarom ook een versie voor de Switch niet uitbleef. Super Smash Bros. Ultimate verscheen net te laat voor Sinterklaas, maar zal de Kerstman waarschijnlijk flink wat werk bezorgen.

Pokémon Let's Go Pikachu / Eevee - Review

Dat de mobile game Pokémon Go tot de ultieme terugkeer van de Pokémonhype van het vorige decennium heeft geleid, is een understatement. De winkels liggen sinds de zomer van 2016 vol Pokémonspullen en ook het mobiele spel zelf is nog steeds populair. Sterker nog: Pokémon Go beleeft een soort comeback, waarbij het aantal actieve gebruikers voor het eerst in lange tijd weer duidelijk is gestegen. De reden? De nieuwe features in de game zelf helpen natuurlijk, maar dat je met de release van Nintendo Switch-game Pokémon Let's Go Pikachu en Pokémon Let's Go Eevee nog meer uit je mobiele spel kunt halen, is minstens zo belangrijk.

HITMAN 2 - Review

• Geplaatst op
  • Door Paul Hulsebosch
  • 0
HITMAN 2 - Review

Hitman 2 lijkt zeer sterk op zijn voorganger. Grafisch is er niets veranderd, al ziet de game er nog steeds goed uit. Wie kritisch kijkt, ziet een game die wat veilig aanvoelt.

Red Dead Redemption 2 - Review

Red Dead Redemption 2 - Review

Je moet er altijd even op wachten, maar als Rockstar Games weer eens een nieuwe game uitbrengt, pakt de uitgever het steevast goed aan. Red Dead Redemption 2 biedt fijne gameplay met veel cowboy-actie, een werkelijk adembenemend mooie spelwereld met prachtige lichteffecten en beelden die fotorealisme soms behoorlijk goed benaderen.